A thing..

Locul in care printre ani si ani ne vom aduce aminte de tot ceea ce ne-a inconjurat in anii precedenti... Blog creat din pura curiozitate de face un blog, si de a imprima virtual gandurile si ideile personale, impartasindu-le cu altii si altii cu noi.

sâmbătă, 19 septembrie 2009

Vise...

Duminica, 20. Septembrie 2009 Timp 01:27.
Nu ti se intampla sa te trezesti dimineata dintr`un vis frumos si sa iti doresti sa nu te fi fi trezit din acel vis, pentru ca era ceva foarte deosebit? Sa fii in lumea aceea de basm, pe taramuri de care nici nu ai mai pomenit, ceea ce exista doar in imaginatia ta, in dorintele tale cele mai arzatoare... e un lucru incredibil. Toata lumea sa fi buna, personje frumoase si pe dinafara si in suflet, dinacelea care emana doar caldura sufleteasca, nu ar fii frumos ca viata asta sa fie un "Rai", sa nu avem parte de oameni pe care eu ii cataloghez drept ratati in viata asta, oameni rai, invidiosi, care se gandesc doar la persoana lor, oameni care judeca desi nu au dreptul stiind ca doar Cel de Sus are puterea sa o faca. O lume in care sa nu existe diferente sociale si rasism, sa existe doar egalitate absoluta. De ce majoritatea persoanelor din ziua de azi nu stiu ce e aia iubire, nu stiu ce e aia sa ajuti pe cel neajutorat, nu se mai face dragoste, se face doar sex, multi nu stiu sa faca diferenta dintre astea. Banul e puterea in lumea asta, sincer mie imi pare rau ca exista saracii, pentru ca daca nu ar exista ei, cei bogati nu ar mai avea de pe urma cui sa profite. Stiu, deocamdata visez, stiu sigur ca visez, da, dar eu zic ca e frumos sa visezi, ma gandesc ca unii renunta la visele lor fara sa lupte, fara sa insiste asupra lor, cum poti sa fii un invingator daca nu lupti, pierzi o batalie, doua trei... dar presupun ca razboiul nu se va termina, cum poti fii implinit daca tu nu iti traiesti clipa, cum poti sa zici ca nu ai fost iubit daca tu nu ai iubit, stau si cuget cateodata...si stau si ma intreb oare la cate jigniri, insulte, si alte rautati au cazut asupra mea eu de ce nu am facut nimic de ce nu le`am intors`o cu aceeasi moneda, probabil nu am putut, probabil e mai bine sa fii indiferent, mai bine fac un bine si celui care mi`a gresit, toti gresim daca ne gandim bine... si spun doar ca nu e un capat de lume, se iarta[sau nu]. A venit toamna, un anotimp posomorat, natura moare, oare nu toti copacii si`ar dori sa ramana infloritori si verzi pentru todeauna, sa nu paleasca, oare iarba nu ar vrea sa fie si ea un verde crud si moale la atingere, sa fie mangaiata de o adiere de vant calda. Da stiu, e frumos sa astepti ca toate sa ti se puna pe tava fara sa muncesti, ar fi frumos ca pestisorul auriu sa iti indeplinesca toate dorintele, fara ca tu sa faci nimic, stii tu cititorule ca exista in viata asta multe lucruri care nu ne reusec din prima, da!! ce super ar fi sa joc la loto pentru prima data si sa ghicesc numerele din prima, sa devin miliardar peste noapte, oare de cate ori trebuie sa leg un siret pana sa stiu cum sa il fac, ehh ce e vis nu e realitate, dar daca vrei, poti, si asta numa daca iti doresti cu adevarat, daca dai gres ar trebui sa nu te dai batut, sa incerci in continuare, daca ai gresit, sa nu mai faci aceeasi greseala de doua ori. Am avut un vis zilele trecute, eram intr`u lan de grau imens, umplut de o culoare aurie si puf, era o mare de grau, si in departare am vazut o silueta de om, am mers si am mers pana m`am apropiat si am realizat ca acea silueta era o fata in rochie de mireasa, adia un vant cald, bateau niste raze patrunzatoare pana la suflet strecurate prin niste nori pufosi din cerul albastru senin. Mi`am continuat drumul spre acea fata, dar mi se parea incredibil de mult, desi o vedeam destul de aproape, parca mergeam de o eternitate, vroiam sa ajung la ea dar nu puteam... mai aveam putin si ajungeam si cand subit, m`am trezit din vis... motivul, ma trezise tata : Chiar imi doream sa fii ajuns la mireasa mea din vis sa vad cine era cu adevarat, sa vad care era continuarea, dar pacat, nu s`a putut :) Poate in alt vis, poate in alta viata.
Am sa inchei prin a spune ca nu e frumos sa te trezesti dintr`un vis frumos[sau sa fii trezit] si... ca nu stii niciodata nu stii ceea ce iti rezerva ziua de maine asa ca "Carpe Diem!"
Semnat, Bibi :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu